ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: 4/5

Ilość etatów: 4/5

Wydział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2018-09-10

Ogłoszono dnia: 2018-09-10 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2018-09-21 15:30:00

Nr ogłoszenia: 8/2018

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe na kierunku gospodarka przestrzenna.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” oraz własny samochód osobowy.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, AUTOCAD, EWMAPA).
  8. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  9. Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z gospodarką przestrzenną.
  2. Staż pracy na stanowisku urzędniczym lub związanym z pełnieniem samodzielnych funkcji w planowaniu przestrzennym.
  3. Umiejętność kreatywnego myślenia.
  4. Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych.
  5. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
  6. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  7. Gotowość ciągłego uczenia się.
  8. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przeprowadzanie procedury związanej wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z przepisami odrębnymi.
  2. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem planów zagospodarowania przestrzennego.
  3. Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o   przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym.
  4. Przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie, w zakresie prowadzonych spraw.
  5. Udział w pracach związanych z opracowaniem dokumentów planistycznych dla terenu gminy.
  6. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i ochrony przyrody, w szczególności: przeprowadzanie procedury związanej z wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  7. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających dane o środowisku.
  8. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie zabezpieczenia i użytkowania obiektów zabytkowych.
  9. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw.
  10. Prowadzenie rejestrów: decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym, wypisów i wyrysów z planów miejscowych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, planów miejscowych.
  11. Współpraca w szczególności z Referatem Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, Referatem Gospodarki Komunalnej, Referatem Budownictwa i Inwestycji Komunalnych w zakresie zadań wykonywanych przez Referaty,
  12. Przygotowanie dokumentów prowadzonych spraw do archiwizacji.
  13. Przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej.
  14. Wykonywanie innych czynności zlecanych indywidualnie przez bezpośrednich przełożonych.
  15. Opracowywanie  studiów, analiz oraz innego typu opracowań  na potrzeby prac  nad strategią  gminy w celu integralnego podejścia do zagadnień społeczno-gospodarczych i przestrzennych w polityce rozwoju gminy.
  16. Prowadzenie analiz i studiów oraz opracowywanie koncepcji w celu określenia uwarunkowań i kierunków polityki przestrzennej gminy.
  17. Wyszukiwanie i zbieranie danych statystycznych z obszaru rozwoju społeczno-gospodarczego gminy z różnych źródeł.
  18. Wykorzystywanie baz danych  Urzędu Statystycznego do sprawnego pozyskiwania danych o gminie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: 4/5 etatu – przeciętnie 32 godziny tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
    o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2016 r., poz.992, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2016 r., poz. 902.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-09-21 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 21 września 2018 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-10 15:34:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-10 15:43:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-28 13:13:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1703 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony